Pages

.eP!L0g.

this is the batman begin. the new start. the new look. the new spirit n hope.all will be in this blog. start following this blog now.n u'll never regret.
world+sport+entertainment+Islam+my life=batman's stories

Saturday, December 24, 2011

moment of 2011 (1)

assalammualaikum...

sdar tak sdar dah nak masuk 2012 ...
hm... aku nak share bnda2 pnting dlam hdup aku thun 2011 ni...

result tov dan oti3...

pergh... dua exam ni meme aku ingat la...
cmne aku struggle elok2...
sampai la takhta fm4 aku yg pegang....
meme aku trkjut la msa rsult tov tu...
ye la... sblum ni aimi (bdak pompuan pling terer) je yang slalu dapat no.1... dr fom1 smpai fom3...
tp...
aku dah berjaya...
sykur ngat....
alhamdulillah..
tp...
aku slalu mengingat kan diri aku...
cbran sbnar bkan owang lain tapi...
diri sendiri...
kita perlu sntiasa menyaingi diri kita yang dlu...
maksud nye... kna jd lebey baik pada masa akan datang drpd diri kita skarang...
to be continue...