Pages

.eP!L0g.

this is the batman begin. the new start. the new look. the new spirit n hope.all will be in this blog. start following this blog now.n u'll never regret.
world+sport+entertainment+Islam+my life=batman's stories

Sunday, June 5, 2011

kacip,..,,.,

kat sm sains kepala batas....


aku kacip giler ngan beberapa owang ni...



diowang ni memang best la... tak tau nak kata camne lagi. tak pernah lagi aku rapat giler ngan owang2 yang baru aku knal... diowang sbnarnye.. fom 5. tua stahun daripada aku. tapi.macam kawan satu kelas.. macam2 aku belajar ngan diowang.. aku knal kat sane baru beberapa hari... tapi da kacip tahap giler Babeng ni... haha.. sampai skrang kitorang kontack lagi...




ni la diowang.,,.,.,. sorang name husna a.k.a. una dan sowang lagi hafiza..tapi aku panggil fiza je..



haha,.,.,.,. smasa pertandingan rc aeroplanes...









ok... yang kat tengah tu.... ala.. yang tu la... yang buat kiut+gedik la sket2... tu la fiza....

yang kat tepi lek kanan tu.. hah.. tu la una.. muke mecet kan . nampak bijak kan..??? memang bijak pown.. budak ni da letak tapak kaki dia kat jepun tu.... da sampai jepun la maksud nya... .tp perangai cam budak2... kadang2... tak seriyes langsung....


haha,.,.,. sowi kutuk banyak,..,.,,.


tak dapat aku dlete kenangan aku ngan diowang ni kat sana....

haha.... aku harap ngat dapat jumpe balik diowng ni... suatu hari nti... aku akan tunggu hritu....

bila la kot??? entah tapi... aku tetap berharap dan menungu... hope and wait....









once fren forever fren...,.,






No comments: