Pages

.eP!L0g.

this is the batman begin. the new start. the new look. the new spirit n hope.all will be in this blog. start following this blog now.n u'll never regret.
world+sport+entertainment+Islam+my life=batman's stories

Sunday, June 5, 2011

furious five.,,..,,.




ha,.,.,.,.


ni ade stu bnda aku nak share.,,.,.

dalam kelas 4D.,.,,..,

ade stu ,.,., entah la,.,. group la kot,.,..,,.

tak la bkan group,.,.,. tapi sek kamcing la,.,.,.

ade lima owng budak dalam geng ni,.,.,.

duduk kat bahagian blakang tengah kelas,.,. selalu wat hal sendiri... nak2 mase ...


klas sjarah yang amat menarik dan modmath yang lebih menarik daripada sejarah....



mase kelas modmath .... ade yang tido.. ade yang kyal tapi kelihatan macam bri tumpuan.. dan ade yang sembang dengan volume yang sangat perlahan ... huhu...



tp mse kelas sejarah lebih kritikal nampaknya....

drpda lima owng ni.. sorang je yang mampu bertahan sampai ke minit terakhir... aku ????bkan aku la... rsenye kalau aku bley terselamat drpd tidur masa klas sejarah memang stu keajaiban..haha..


tp eqbal la... ambik 'buah' kot budak ni.. sebab ...dia ni ... langsung tak tidur dlam klas sjarah...


nti aku nak tanya dia ambik 'buah' ape??



ok meh aku kenal kan spe budak2 yang aku critakan tu...



diowng ni... bley dikategori kan sbagai kawan2 rapat aku ah... 50% rahsia aku diowang tahu.,,.,.,.



ni diowang,,.,.








ni hafizul a.k.a pjo... dan eqbal...






ira dan diyana







dan ni... of course la aku.... haha....sape la duk bertapa kat belakang tu... haha...






aku gelarkan aku dan diowang ni sbagai furious 5 macam dalam citer kungfu panda tu...




haha...

No comments: