Pages

.eP!L0g.

this is the batman begin. the new start. the new look. the new spirit n hope.all will be in this blog. start following this blog now.n u'll never regret.
world+sport+entertainment+Islam+my life=batman's stories

Saturday, June 4, 2011

asian gifted student fair

tanggal beberapa haribulan april yang lalu,.,., sowi tak ingat tarikh la,.,.,.


aku.... amin .... dan aimi.... bersama-sama... abg fadli a.k.a. paliee,.,.,. haha,.,.,. dan.,.,., tecer yang muda2.,,.,.,. skrang ni aku tak ingat la nama ye,.,..,,.



pergi.,,..,,. ke.,,,.., SEKOLAH MENENGAH SAINS KEPALA BATAS or.... tak tau la singkatan skolah ni.....



haha.....



em....

sampai2 je... trus ade bidadari2 yang menyambut kedatangan aku dan owng lain......



bagus la bidadari2 tu.... baik ... suke tolong owng plop.... haha.....



em... pi situ lak....hehe....



haha... ckap penang sket sbab skolah ni kat pulau pinang... kna ckap sleng 'mami' la....



ni gamba' skolah nye.....






dan gamba'2 disana...


ni mase baru2 sampai rc aeroplanes bersama ahli group..





kenalan ngan budak ni....




hehe... dia ni fom 5... dia la rapat skali ngan aku kat sana....tak tau nape....

best dapat kenal ngan dia ni... smpai skarang kontack2 lg...



dan.... kitorang cme 'kawang' je .. jangan slap paham ek....



ni gambar official aku kat sane la,.,.,.,.,.




kat sana... banyak pengalaman..ilmu... yang dapat...

betullah kata owng.. jauh perjalan ... luas permandangan... tak gitu???

rase stakat ni je ape yang aku bley shared kat kowang sume....

wassalam...

No comments: