Pages

.eP!L0g.

this is the batman begin. the new start. the new look. the new spirit n hope.all will be in this blog. start following this blog now.n u'll never regret.
world+sport+entertainment+Islam+my life=batman's stories

Saturday, January 12, 2013

harapan dan kembali

ape cer?
change now

loneliness

ape cer?

assalamualaikum.,,.,.,.

pernah rasa keseorangan???? hadoooiii..... stiap hari skolah.. bangun.. owg tadop.. sorang je kat umah.. 

lapar pegi dapur.. mkn tu mkan ni... pastu bsuh bju.. maen gme.. tngk cter.. jmur baju..
1.30- adek2 balik... masak naget ngan funfries... tnggu mak ayah balik... diowang blik bwk makanan... mkan.. tdo.. ptg xtvtiti xtntu.. mlm.. gi msjd.. maghrib isya kat msjid.. balik tnggu cik owl txt aku.. pastu.. ko 12.. calll dia... dn sume yg aku wat ni.. dngn sndiri..

thats the routineeeeee..........................................................................

siyesly aku da ase cam ... sdey... sbb.. aku ase sngat kesorangan... dlu.. 24/7 ad kwan ... tp skrg...  erm,.,.,. mujurla ad muka buku.. connecting people ..

aku xthu la nak kata cmne.. cme aku sngat brsyukur... ALLAH s.w.t. buka hati miss owl utk trima aku.. di saat aku sngat memerlukan seorang tman.. untk berkongsi cter..sng ckap.. dia besfren aku skrg.. dia kwan aku.. dia tman aku... aku prnah trfikir... sbb ap ALLAH lmbat makbulkan doa aku dlu.. rpenye.. dia nak bg ap yg aku perlukan... haaaaaaaaahhhhhhh... sowi la kalo struktur ayat aku ni mcm terabur sket,,. not a SASTERA BORN person.. =))... hahaha

#(juz selingan)tp bg aku,,.., sume yg kita nak luahkan.. baek kita buat ayt sndri je.. xperlu tru drpd owg laen.. sbb bila kita wat ayt sndiri keikhlasan tu akan smpai kpd org yg kita tjukan.#

namun,.,.,. sjak akhir ni,.,.,. aku bwu sdar,.,.,. KITA SUME X PNAH KESEORANGAN...
kita je yg kadang2 lupe bhw DIA sllu bersama  kita.. dan DIA sngat memahami  kita..

so...... kpd yg membaca ni.. yg merasa kesorang.. ingat  ni..

we'll never walk alone coz we hve ALLAH always....
alhamdulillah....

*ase cam ntah ap2 plak ap yg aku tlis ni,.,.,. cam xde point pon sbnrnye.. sowi la.. harap korang sbr... >.<. kee.in.touch.

Tuesday, January 8, 2013